Assistance til Indkøbsafdeling hos ISIC

Assistance til indkøbsafdeling

Hos ISIC har vi rigtig travlt for tiden og er derfor på udkig efter en studiemedhjæper til vores indkøbsafdeling. Vi søger dig, som kunne være interesseret i at arbejde 10 -15 timer om ugen.

Se også på linkedIn her: https://www.linkedin.com/pulse/studiemedhj%25C3%25A6lper-10-timer-finn-petersen/?trackingId=71vpn2ezSuOJJZ7l82qHqw%3D%3D

Du vil indgå i vores indkøbsteam, hvor vi er to dedikerede personer i afdelingen. Du vil få opgaver som du selvstændigt skal løse og varetage efter den nødvendige oplæring. Det er ønskeligt at du har gode analytiske evner og kan se strukturer og sammenhænge. Herudover skal du være god til Excel og et plus er, hvis du måtte have kendskab til at arbejde i ERP-systemer.

Nøgleord til opgaver:

  • Deltage i et projekt om udarbejdelse af model for bedre at kunne fremtidssikre vareforsyninger.
  • Opdatering af indkøbsordrer og stamdata i Axapta
  • Vedligeholdelse af vare-/ leverandør stamdata i Axapta.
  • Kommunikation med leverandører – primært på dansk og engelsk via mail og telefon
  • Øvrige ad hoc-opgaver i afdelingen

 Som person forventer vi at:

  • Du er kvik, selvstændig og fleksibel
  • Du har det fint med hurtige forandringer og opgaveskift
  • Du har et positivt sind og godt humør
  • Taler og skriver et fornuftigt engelsk
  • Erfaring med Excel og gerne kendskab til ERP/Axapta

Du er meget velkommen til at kontakte Indkøbschef Finn Petersen for evt. spørgsmål på tlf.: 9339 3574 eller mail: fpe@isic.dk

Bemærk: Du skal ofte bruge forhåndsgodkendelse fra dit universitet eller studievejleder for at sikre, at projekter eller specialeopgaver på SDU Jobbank vil blive accepteret som en del af dit studie. Kontakt de relevante aktører i god tid for at sikre, at du vælger det rette projekt.